Příslušenství
Veškeré příslušenství potřebné pro trénink na trenažeru nebo válcích - potítka, podložky pod přední kolo i pod trenažer, náhradní pevné osy a ořechy pro trenažery nebo gumy pro válce.


Podložka pod trenažér nebo válce, vyrobená ze 6 mm silného PVC v rozměru 198 x 91 cm.

Ant+ USB jednotka pro komunikaci Elite trenažérů s PC.

Protiskluzová podložka pod trenažér, pohlcuje vibrace, chrání podlahu, rozměry 180x90 cm, lehčí a levnější verze Training Mat.

Elite Training Mat originální podložka pod trenažér v červené barvě.

Náhradní hnací guma na válce Force Spin vyrobená z vysoce kvalitní pryže, 170 cm

Stojan Elite Posa pro tablety, notebooky a smartphony k domácím cyklotrenažerům.

Adaptér Minoura umožňující spárování PC/notebook s chytrým trenažérem Minoura a přijímat naměřená data přenášená protokolem Ant+.

Interaktivní podložka pod přední kolo, vyvinuto speciálně pro Zwift, Ant a Bluetooth komunikace s trenažérem.

Přepravní taška/kufr pro Elite trenažery Novo, Qubo a Direto, Direto X, Suito a Tuo.

Hrudní pás se snímačem tepové frekvence, kompatibilní s Bluetooth a Ant+ zařízeními.

Podložka pod kolo trenažéru Snap, udržuje stabilitu a rovnost.

Pevná 12 mm osa pro trenažery, vhodné pro silniční, gravel nebo horská kola.

Ořech pro kazety Campagnolo 9/10/11 sp., pro trenažéry Tacx Neo a Flux.

Adaptér pro trenažéry Drivo, Direto, Kura a Turno s pevnou osou 10x135 mm nebo 12x135 mm.

Podložka pod trenažér nebo válce, která chrání vaši podlahu před potem a nečistotami.

Určeno hlavně pro modely Flux S a Flux 2 Neo.

Osa pro trenažer, pro náboje 12x142/148 mm, obsahuje adaptéry pro závity 1,0/ 1,5/ 1,75 mm.

Pevná 12 mm osa pro trenažery, vhodné pro silniční, gravel nebo horská kola.

Trenažérová platforma Saris Nfinity MP1 přináší svobodu jízdy venku do tréninku uvnitř.

Univerzální pevná osa k trenažéru, pro osu kola 12x142 mm i 12x148 mm, stoupání závitu 1,00 mm i 1,75 mm.

Ořech typu MicroSpline k trenažérům Elite Turno, Direto XR a Suito, umožňující použití 12 rychlostní kazety Shimano.

Podložka pod přední kolo s možností otáčení na obě strany o 34 stupňů, při vychýlení se automaticky vrací do středové pozice.