FAQ - Časté dotazy

Rychlé kontakty/potřebuji pomoct s:

  • objednávkou, editací objednávky, stavem... - 417 532 677
  • objednávkou s vyzvednutím v Praze – 417 532 677
  • servisem v Teplicích - 417 532 677
  • servisem v Praze – 417 532 677
  • reklamací – 417 532 677
  • výměnou zboží - 417 532 677
  • technická podpora – 417 532 677

Objednávky

Jak zjistím stav své objednávky?

Stav objednávky zjistíte jednoduše po přihlášení do zákaznického účtu v sekci “Moje nákupy”. Pokud nejste registrovaným zákazníkem, stav objednávky zjistíte po zadání jejího čísla a Vaší emailové adresy do kolonky “Stav objednávky”.

Jaký je nejrychlejší způsob dodání zboží?

Objednávku, kterou vytvoříte do 12:00 hod expedujeme stejný den. V případě, že máme zboží skladem na centrálním skladu. Objednávka musí být předem zaplacená platební kartou nebo objednána na dobírku. Bankovní převod expedici objednávky pozdrží o dobu zpracování platby.

Musím se před nákupem zaregistrovat?

Ne, objednávku na našem e-shopu můžete provést i v případě, že nejste registrován. Naše doporučení je registrovat se. Můžete získat výhody, jako např. 3% slevu na první nákup, skupinu Premium.

Jak mám uplatnit slevový kód/dárkový poukaz?

Slevový kód/dárkový poukaz uplatníte v prvním kroku objednávky. Po rozkliknutí pole “Mám slevový voucher”, do kterého jej vložíte.

Jak poznám, že si mohu objednávku vyzvednout na prodejně?

Jakmile objednávku na prodejnu připravíme, zašleme Vám na uvedené číslo v objednávce SMS s výzvou k odběru zboží. Při osobním odběru vždy vyčkejte na SMS.

Reklamace a vrácení zboží

Mohu vrátit zboží bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit do 14 dnů od jeho zakoupení. Zboží nesmí být použité, nést stopy montáže a musí mít původní originální obal. Prosíme o vyplnění dokumentu o zpětném zaslání (Ke stažení ZDE)

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Naším cílem je vyřídit reklamaci co nejdříve. Zákonná lhůta pro její vyřízení je stanovena na 30 kalendářních dnů.

Zakoupil/a jsem zboží, které je mi malé/velké a potřebuji jej vyměnit.

Výměna zboží není možná. Vyplňte dokument o zpětném zaslání (Ke stažení ZDE). Zboží zašlete zpátky na naši adresu a zašlete nám číslo účtu, kam Vám vrátíme peníze za platbu. Následně si vytvořte novou objednávku na správné zboží.

Přišlo mi jiné zboží, než jsem objednal. Jak mám postupovat?

Velice se Vám omlouváme za komplikaci. Prosíme o zaslání chybně dodaného zboží k nám, spolu s vyplněným dokumentem o zpětném zaslání, který byl součástí zásilky, případně (Ke stažení ZDE). Obratem zajistíme dodání správného zboží a refundaci poštovného. Pokud nemáte možnost zaslat zboží zpět, zavolejte nám prosím na 417 532 677. Zajistíme svoz balíku na Vámi zvolené adrese.

Jak vytvořím online reklamaci?

Reklamaci zadáte po přihlášení do svého profilu ("Můj Koloshop"). Zde uvidíte seznam všech Vašich objednávek, kde u každého produktu najdete tlačítko "Reklamovat". Pokud nejste registrován/a reklamaci zadáte přes tlačítko "stav objednávky ". Do formuláře nám popíšete vadu výrobku a následně označený balík odešlete na adresu: Koloshop s.r.o., Míru 577, Teplice - Novosedlice 417 31.

Kam Vám mám zaslat zboží, které vracím/reklamuji?

Vrácené či reklamované zboží prosím zasílejte na adresu: Koloshop s.r.o., Míru 577, Teplice - Novosedlice 417 31 nebo můžete zboží přinést osobně na prodejny v Teplicích nebo v Praze.

Zásilky, které budou doručeny jinam než na naše provozovny nebudou zpracovány a jejich přeprava se následně bude řídit obchodními podmínkami daného přepravce.

Co vše k reklamaci potřebuji?

Abychom Vaší reklamaci zpracovali co nejdříve, zašlete nám prosím spolu s balíkem vyplněný zpětný protokol (Ke stažení ZDE). Vždy prosím do protokolu uveďte číslo objednávky, případně číslo faktury. V případě zadání reklamace na jedné z našich prodejen číslo faktury nebo objednávky sdělte naším kolegům.

V jakém stavu musí být zboží, abych jej mohl vrátit/reklamovat?

Zboží, které nám budete pro reklamaci předávat musí být čisté. V opačném případě nejsme povinni reklamaci přijmout.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Zákonná lhůta pro její vyřízení je stanovena na 30 kalendářních dnů, my však děláme vše pro to abyste byli spokojeni a proto vyřídíme až 50% reklamací okamžitě nebo nejpozději do 5 pracovních dní od přijetí.

Obecné

Zapomněl jsem přihlašovací údaje, co teď?

Heslo si můžete změnit zde

Co znamená informace o dostupnosti na položce?

Prioritou pro nás je, abyste vybrané zboží měli doma co nejdříve. Dostupnost zboží při objednání v tomto případě velikou roli. Všechny informace najdete zde Jak zjistit dostupnost zboží?

Mám zájem o produkt, který nemáte v nabídce. Jak mám postupovat?

Pokud jste v naší nabídce zboží nenašel přesně to co potřebujete, neváhejte nás kontaktovat na info@koloshop.cz.

Potřebuji do objednávky přidat další zboží.

V případě, že není objednávka v expedičním procesu, můžeme do ní zasahovat. Stačí, když nám svůj požadavek zašlete na info@koloshop.cz, popřípadě nám zavoláte na 417 532 677.

Potřebuji sloučit objednávky

Pokud si přejete odeslat dvě a více objednávek v jednom balíku, napište nám prosím svůj požadavek do poznámky. Vaše objednávky sloučíme.

Mám zájem o dárkový poukaz. Zašlete mi jej do emailu?

Ano, dárkový poukaz Vám můžeme zaslat do emailu. Stačí, když nám tento požadavek napíšete do poznámky a zvolíte platbu kartou.

Nakupuji u Vás pravidelně. Mám nárok na slevu?

Ano, našich věrných zákazníků si opravdu vážíme. Proto jsme pro Vás vymysleli náš věrnostní systém.
×
produkty k porovnání
Porovnat