FAQ - Časté dotazy

Rychlé kontakty/potřebuji pomoct s:

  • objednávkou, editací objednávky, stavem... - 721 975 970, 417 532 677
  • objednávkou s vyzvednutím v Praze – 731 157 367
  • servisem v Teplicích - 724 758 539
  • servisem v Praze – 731 157 367
  • reklamací – 737 464 016
  • výměnou zboží - 737 464 016
  • technická podpora – 775 063 044

Objednávky

Jak zjistím stav své objednávky?

Stav objednávky můžete zjistit zde

Jaký je nejrychlejší způsob dodání zboží?

Objednávky, kde je zboží skladem a jsou uskutečněny do 12.00 expedujeme v ten samý den. Za předpokladu zaplacení kartou přes platební bránu, nebo u přepravce nebo na dobírku. Platba převodem zdrží dodání o dobu přepisu finančních prostředků mezi bankami.

Musím být u Vás registrovaný, abych mohl nakoupit?

Nemusíte. Nakoupit můžete i bez registrace. Registrace má však velké výhody. Zákaznické slevy, možnost hodnocení zboží, automatické reklamace a počítání záručních lhůt, faktury ke stažení atd.

Jak poznám, že si mohu objednávku vyzvednout na prodejně?

Jakmile pro Vás bude zboží připravené, budeme Vás informovat pomocí SMS zprávy.

Reklamace

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, můžete vrátit zboží bez udání důvodu do 14 dnů od zakoupení. Při vrácení nesmí být produkt nijak poškozen a v obalu, ve kterém byl doručen. Prosíme o vyplnění dokumentu o zpětném zaslání (Ke stažení ZDE)

Kam zaslat zboží, které vracím nebo reklamuji?

Koloshop s.r.o., Riegrova 1507, 41501 Teplice.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Reklamace řešíme v co nejkratším možném termínu, nejdéle však do 30 dnů dle podmínek reklamačního řádu.

Zakoupil jsem zboží, které je mi malé/velké potřebuji jej vyměnit. Jak postupovat?

Vyplňte dokument o zpětném zaslání (Ke stažení ZDE). Zboží zašlete zpátky na naši adresu. Udělejte si novou objednávku na správné zboží a napište nám do poznámky například „vracím zboží z objednávky/faktury číslo ……“ Poté vystavíme opravný daňový doklad a odešleme novou objednávku k Vám.

Přišlo mi jiné zboží, než jsem objednal. Jak postupovat?

Předně se omlouváme za komplikaci. Prosíme o zaslání chybně dodaného zboží k nám, spolu s vyplněným dokumentem o zpětném zaslání, byl součástí zásilky, případně zde ke stažení (Ke stažení ZDE). Obratem zajistíme dodání správného zboží a refundaci poštovného. Pokud nemáte možnost zaslat zboží zpět, zavolejte prosím na …. Zajistíme svoz balíku u Vás. I přesto Vás žádáme od vyplnění dokumentu o zpětném zaslání.

Obecné

Zapomněl jsem heslo k účtu, jak jej získám?

Heslo si můžete změnit zde

Co znamená informace o dostupnosti na položce?

Skladem – fyzicky skladem na centrále v Teplicích nebo na pobočce v Praze. Na detailu zboží je podrobněji znázorněno kde se zboží nachází.

Za 2/3/5/10 dnů – zboží za 2/3/5/10 pracovních dnů skladem na centrále v Teplicích.

Na dotaz – zboží je momentálně nedostupné, prověříme aktuální stav. Některé zboží nelze ověřit online, prosíme tedy o mail na info@koloshop.cz

Máte zájem o produkt, který nemáme v nabídce?

Prosím kontaktujte nás na info@koloshop.cz

Sloučení/doplnění objednávky

Pokud již máte objednávku přes e-shop a potřebujete ji doplnit, prosíme o novou objednávku, do poznámky nám napište číslo předcházející objednávky. Ideálně zvolte formu – Osobní vyzvednutí (na prodejně v Teplicích). Objednávky budou sloučeny a budete kontaktován ohledně doplatku, dobírkou nebo převodem.
×
0 produkty k porovnání
Porovnat
Hledáte něco,
můžeme Vám pomoci?