FAQ - Časté dotazy

Rychlé kontakty/potřebuji pomoct s:

  • objednávkou, editací objednávky, stavem... - 417 532 677
  • objednávkou s vyzvednutím v Praze – 417 532 677
  • servisem v Teplicích - 417 532 677
  • servisem v Praze – 417 532 677
  • reklamací – 417 532 677
  • výměnou zboží - 417 532 677
  • technická podpora – 417 532 677

Objednávky

Jak zjistím stav své objednávky?

Stav objednávky můžete zjistit zde

Jaký je nejrychlejší způsob dodání zboží?

Objednávky, kde je zboží skladem a jsou uskutečněny do 12.00 expedujeme v ten samý den. Za předpokladu zaplacení kartou přes platební bránu, nebo u přepravce nebo na dobírku. Platba převodem zdrží dodání o dobu přepisu finančních prostředků mezi bankami.

Musím být u Vás registrovaný, abych mohl nakoupit?

Nemusíte. Nakoupit můžete i bez registrace. Registrace má však velké výhody. Zákaznické slevy, možnost hodnocení zboží, automatické reklamace a počítání záručních lhůt, faktury ke stažení atd.

Jak poznám, že si mohu objednávku vyzvednout na prodejně?

Jakmile pro Vás bude zboží připravené, budeme Vás informovat pomocí SMS zprávy.

Reklamace

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, můžete vrátit zboží bez udání důvodu do 14 dnů od zakoupení. Při vrácení nesmí být produkt nijak poškozen a v obalu, ve kterém byl doručen. Prosíme o vyplnění dokumentu o zpětném zaslání (Ke stažení ZDE)

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Reklamace řešíme v co nejkratším možném termínu, nejdéle však do 30 dnů dle podmínek reklamačního řádu.

Zakoupil jsem zboží, které je mi malé/velké potřebuji jej vyměnit. Jak postupovat?

Výměna zboží není možná. Vyplňte dokument o zpětném zaslání (Ke stažení ZDE). Zboží zašlete zpátky na naši adresu a zašlete nám číslo účtu, kam Vám vrátíme peníze za platbu. A vytvořte si novou objednávku na správné zboží.

Přišlo mi jiné zboží, než jsem objednal. Jak postupovat?

Předně se omlouváme za komplikaci. Prosíme o zaslání chybně dodaného zboží k nám, spolu s vyplněným dokumentem o zpětném zaslání, byl součástí zásilky, případně zde ke stažení (ke stažení ZDE). Obratem zajistíme dodání správného zboží a refundaci poštovného. Pokud nemáte možnost zaslat zboží zpět, zavolejte prosím na 417 532 677. Zajistíme svoz balíku u Vás. I přesto Vás žádáme od vyplnění dokumentu o zpětném zaslání.

Jak mám zadat reklamaci?

Reklamaci zadáte po přihlášení do svého profilu ("Můj Koloshop"). Zde uvidíte seznam všech Vašich objednávek, kde u každého produktu najdete tlačítko "Reklamovat". Pokud nejste registrován/a reklamaci zadáte přes tlačítko "stav objednávky ". Do formuláře nám popíšete vadu výrobku a následně označený balík odešlete na adresu: Koloshop s.r.o., Míru 577, Teplice - Novosedlice 417 31.

Kam zaslat zboží, které vracím nebo reklamuji?

Vracené či reklamované zboží prosím zasílejte na adresu: Koloshop s.r.o., Míru 577, Teplice - Novosedlice 417 31 nebo zboží můžete přinést osobně na prodejny v Teplicích nebo v Praze.

Zásilky, které budou doručeny jinam než na naše provozovny nebudou zpracovány a jejich přeprava se následně bude řídit obchodními podmínkami daného přepravce.

Obecné

Zapomněl jsem heslo k účtu, jak jej získám?

Heslo si můžete změnit zde

Co znamená informace o dostupnosti na položce?

Skladem – fyzicky skladem na centrále v Teplicích nebo na pobočce v Praze. Na detailu zboží je podrobněji znázorněno kde se zboží nachází.

Za 2/3/5/10 dnů – zboží za 2/3/5/10 pracovních dnů skladem na centrále v Teplicích.

Na dotaz – zboží je momentálně nedostupné, prověříme aktuální stav. Některé zboží nelze ověřit online, prosíme tedy o mail na info@koloshop.cz

Máte zájem o produkt, který nemáme v nabídce?

Prosím kontaktujte nás na info@koloshop.cz

Sloučení/doplnění objednávky

Pokud již máte objednávku přes e-shop a potřebujete ji doplnit, prosíme o novou objednávku, do poznámky nám napište číslo předcházející objednávky. Ideálně zvolte formu – Osobní vyzvednutí (na prodejně v Teplicích). Objednávky budou sloučeny a budete kontaktován ohledně doplatku, dobírkou nebo převodem.
×
0 produkty k porovnání
Porovnat