+420 417 532 677
E-shop Koloshop.cz Magazín iDomestik.cz

Náš tým je tu pro vás

+420 417 532 677
+420 417 532 677

Po - Pá: 9:00 až 17:30 hod.

info@koloshop.cz
info@koloshop.cz

Odpovíme do 24 hodin

Kontaktujte nás Kontaktujte nás

Sledujte Koloshop

Reklamace a vrácení zboží

Na veškeré zboží prodávané na www.koloshop.cz je poskytována záruka o minimální délce 24 měsíců. Na některé komponenty se vztahují speciální záruční podmínky, které jsou pro tento případ uvedeny u popisu zboží na našich webových stránkách. Podmínky délky záruky jsou také uvedeny na dokladu o prodeji.
Během této dvouleté záruční doby má kupující nárok na možnost uplatnění reklamace na zboží pro jeho závady. 
Veškerý záruční a pozáruční servis je zajištěn u naší firmy nebo u výhradního zastoupení výrobce v ČR.

Děláme vše pro to abyste byli spokojeni. Proto průměrně 50 % reklamací vyřídíme okamžitě, nebo nejpozději do 5 pracovních dní od přijetí.

Vracené či reklamované zboží prosím zasílejte na adresu: Koloshop s.r.o., Míru 577, Teplice - Novosedlice 417 31 nebo zboží můžete přinést osobně na prodejny v Teplicích nebo v Praze.

Při odstoupení od smlouvy a poklesu hodnoty zbylého zboží pod limit dopravy zdarma bude doúčtováno Vámi vybrané poštovné.

Zásilky, které budou doručeny jinam než na naše provozovny nebudou zpracovány a jejich přeprava se následně bude řídit obchodními podmínkami daného přepravce.

Reklamujete-li trenažér, válce nebo jízdní komponent, kde je důvodem reklamace jakýkoliv neobvyklý zvuk či mechanická nefunkčnost, natočte tuto vadu na krátké video a pošlete nám jej na email info@koloshop.cz.
Dodání zboží si poté vyžádáme.

Reklamujete-li boty, je potřeba k popisu vady uvést i odhad náběhu v kilometrech.

Veškeré zboží k nám posílejte suché a čisté, v opačném případě nebude k reklamaci přijato.

 

Protokol vrácení zboží ke stažení ZDE.

I. Všeobecná ustanovení

Veškeré reklamace, reklamační řád, jenž určuje postup kupujícího, se řídí aktuální právní úpravou, zejm. předpisy Novým občanským zákoníkem 89/2012 Sb. a zákonem 634/1992 Sb., O ochraně spotřebitele. 

II. Práva a povinnosti prodávajícího Koloshop s.r.o. v reklamačním řízení

Prodávající odpovídá za vady, které má prodaná věc při převzetí kupujícím. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. 

Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Prodávající Koloshop s.r.o. se musí snažit o co nejrychlejší vyřízení reklamace. 

Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc byla řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu zboží. 

Vada, která vznikla neodbornou montáží nemůže být uznána. 

Prosíme o přiložení vyplněného reklamačního protokolu, který je ke stažení zde.

Odpovědnost prodávajícího Koloshop s.r.o. se nevztahuje na špatně zabalené a chybně odeslané zásilky od kupujícího s reklamovaným zbožím. 

Neoznámené zásilky na dobírku nebudou přijaty.

Při částečném odstoupení od smlouvy a poklesu zbylé části objednávky pod hranici poštovného zdarma, bude poštovné účtováno dodatečně.

Nebude-li reklamované zboží vyzvednuto do 1 měsíce od vyřízení reklamace, bude účtováno skladné ve výši 100 Kč / den.

 

III. Práva a povinnosti kupujícího vůči prodávajícímu Koloshop s.r.o. v reklamačním řízení

V případě, že prodávající neopraví nebo nevymění reklamované zboží ve lhůtě jednoho kalendářního měsíce - 30 dní (nárok vznikne při nedodržení lhůty, která je o jeden den vyšší, než datum přijetí reklamace v předchozím měsíci), má kupující nárok na nový výrobek nebo vrácení celé kupní ceny. Tuto volbu je kupující povinen oznámit při předání reklamace. Bez této informace bude vždy výrobek vyměněn za nový. 

Kupující je oprávněn vyžadovat opravu zboží také u zástupce výrobce v ČR, zavazuje-li zástupce k tomuto smlouva s výrobcem 

Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy pouze v zákonem stanovených případech a za splnění dalších podmínek uvedené v pramenech tohoto reklamačního řádu. 

Kupující je povinen informovat prodávajícího Koloshop s.r.o. na email info@koloshop.cz, ještě před odesláním reklamovaného zboží, že zboží odesílá. 


V případě uznané reklamace má kupující nárok na úhradu poštovného. Poštovné je propláceno oproti dokladu za jeho uhrazení do výše 150 Kč. Vyšší částka v odůvodněných případech po předchozí domluvě.

V případě nesouhlasu s výsledkem reklamačního řízení, je zákazník oprávněn podat návrh na prošetření reklamace na orgán ČOI, který slouží jako mezistupeň před soudním řízením.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 796/44, 120 00, Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa http://coi.cz.

Kupující je povinen upozornit přepravní společnost při převzetí zásilky, že je poškozen obal zásilky a zásilku převzít tzv. s výhradou. Pokud je obsah zásilky poškozen, je kupující - zákazník povinen nejpozději do 48 hodin kontaktovat přepravní společnost a žádat zahájení reklamačního řízení. Pokud bude kupující uplatňovat reklamaci poškozené zásilky u prodávajícího, bude tato reklamace odmítnuta.

U bazarového zboží je zákazník povinen se seznámit/je seznámen se stavem zboží a mírou opotřebení jednotlivých komponentů.

IV. Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád je součástí obchodních podmínek prodávajícího Koloshop s.r.o. 

Tento reklamační řád se netýká situací, kdy zákazník převezme poškozenou zásilku od přepravní společnosti. Pokud je zásilka se zbožím poškozená, je nutno nejpozději do druhého dne kontaktovat přepravní společnost a zahájit reklamační řízení s přepravní společností. Prosíme také o emailovou kopii směrem k nám, abychom měli přehled o kvalitě práce přepravních společností.

Reklamační řád nabývá účinnosti dne 1. ledna 2018. 

Přes 20 let na trhu
Přes 20 let na trhu

Kvalita prověřená časem

Top značky
Top značky

Pouze ověřené produkty

Odborný personál
Odborný personál

Poradíme vám s výběrem

Autorizovaný servis
Autorizovaný servis

V zázemí dvou prodejen

Náš tým je tu pro vás
+420 417 532 677
+420 417 532 677

Po - Pá: 9:00 až 17:30 hod.

info@koloshop.cz
info@koloshop.cz

Odpovíme do 24 hodin