Výplety, ráfky a pláště Reserve a Tacx
Kola dělají kolo a u nás si najde to své kolo každý. Ať jste silničář co hledá lehké a tuhé silniční výplety, nebo biker od crosscountry závodníka, přes maratonce, allmountain jezdce po vyznavače endura a sjezdu. Pro všechny máme širokou škálu MTB vypletených kol v průměrech od 26" do 29" v provedeních na rychoupínák i na pevné a Boost osy.
Pro ty, co chtějí originál, nabízíme individuální zapletení kol na přání z vybraných nábojů, ráfků a drátů. K tomu je samozřejmostí servis v podobě koncovek, náhradních ořechů, pásek do ráfků, bezdušových tmelů, lepení a duší.
Co by bylo kolo bez obutí. Naše široká nabídka obsahuje MTB pláště od klasických 26", přes trendy 27,5" a 27+ po 29" ve všemožných šířkách a dušovém i bezdušovém provedení. U silničních plášťů a galusek reagujeme na nejnovější trendy a tak u nás obujete třeba i bezdušově váš gravel bike. Nezapomínáme samozřejmě ani na městská, trekingová a elektro kola. Zkrátka nepřijdou ani naši nejmenší s plášti od 10" do 24".
Bezdušové ventilky s vysokým průtokem vzduchu, díky kterému se jen tak nezalepí, jednoduché nastavení vzduchu, délka 50 mm, pro ráfky vysoké 18-30 mm.
Bezdušové ventilky s vysokým průtokem vzduchu, díky kterému se jen tak nezalepí, jednoduché nastavení vzduchu, délka 90 mm, pro ráfky vysoké 48-68 mm.
Tréninkový plášť pro indoor trenažéry nebo válce, rozměr 23-622, kevlarová patka.
Hliníkový 29" ráfek pro trailová kola, hmotnost 500 g, vnitřní šířka 30 mm, 28 děr, výška 20 mm, pro pláště šířky 2,20-2,50", asymetrický design.
Zadní rychloupínák, 151 mm, Cr/Fe, černá barva.
Karbonová vypletená kola pro silnici a gravel, hmotnost 1460 g, ořech Sram XDR, náboj DT350 Centerlock, vnitřní šířka 25,5/25 mm, 24 děr, osy 12x100/142 mm.
Karbonový bezdušový ráfek pro trailová kola, 29", hmotnost 516 g, vnitřní šířka 28 mm, 32 děr, výška 20 mm, součástí je bezdušový ventilek a bezdušová páska.
Karbonová vypletená XC kola, hmotnost 1433 g, ořech Sram XD, náboj DT 240 Centerlock, vnitřní šířka 28 mm, 24 děr, osy Boost 110/148 mm, asymetrický design.
Karbonová vypletená MTB kola, hmotnost 1702 g, ořech Shimano Microspline, náboj DT 350 6děr, vnitřní šířka 30 mm, 28 děr, osy Boost 110/148 mm, asymetrický…
Karbonová vypletená kola pro silnici, hmotnost 1320 g, ořech Sram XDR, náboj DT 240 Centerlock, vnitřní šířka 23/22 mm, 24 děr, osy 12x100/142 mm, bezdušová.
Karbonový 29" ráfek pro XC kola, hmotnost 385 g, vnitřní šířka 28 mm, 24 děr, výška 20 mm, pro pláště šířky 2,20-2,50", asymetrický design.
Karbonový 29" ráfek pro trailová kola, hmotnost 449 g, vnitřní šířka 30 mm, 28 děr, výška 19 mm, pro pláště šířky 2,30-2,60", asymetrický design.
Karbonové bezdušové ráfky pro trailová kola, 27,5", hmotnost 516 g, vnitřní šířka 28 mm, 32 děr, výška 20 mm, součástí je bezdušový ventilek a bezdušová páska.
27,5" plášť pro trenažér, kevlarová patka, šířka 1,25", vhodný pro všechny válce a trenažéry.
Bezdušová páska pro AM kola, silikonový základ lepidla, průměr 34 mm, délka 10 m vystačí na 4 ráfky.
Karbonová vypletená kola pro silnici, hmotnost 1320 g, ořech Sram XDR, náboj DT 350 Centerlock, vnitřní šířka 23/22 mm, 24 děr, osy 12x100/142 mm, bezdušová.
Karbonová vypletená MTB kola, hmotnost 1702 g, ořech Sram XD, náboj DT 350 6děr, vnitřní šířka 30 mm, 28 děr, osy Boost 110/148 mm, asymetrický design.
Karbonová vypletená XC kola, hmotnost 1387 g, ořech Sram XD, náboj DT 180 Centerlock, vnitřní šířka 28 mm, 24 děr, osy Boost 110/148 mm, asymetrický design.
Karbonová vypletená kola pro silnici a gravel, hmotnost 1438 g, ořech Sram XDR, náboj DT 240 Centerlock, vnitřní šířka 25,5/25 mm, 24 děr, osy 12x100/142 mm.
Karbonový 29" ráfek pro gravel kola, hmotnost 350 g, vnitřní šířka 25 mm, 24 děr, výška 28 mm, pro pláště šířky 30-50c, asymetrický design.
Hliníková vypletená MTB kola, hmotnost 1840 g, ořech Shimano Microspline, náboj DT 350 6děr, vnitřní šířka 30 mm, 28 děr, osy Boost 110/148 mm, asymetrický…
Originální Sram ořech pro trenažéry Tacx.
Originální Tacx XD-R ořech pro trenažéry Neo/Flux pro uchycení Sram silničních kazet 11 a 12 rychlostí.