Ráfky 28
Pro výběr ráfku je důležitý jeho průměr, šířka a profil. Konstrukce a šířka ráfku má významný vliv na torzní tuhost kola. Z tohoto důvodu se poslední dobou ráfky především horských, ale i silničních nebo gravel kol rozšiřují. Dovolují to nové lehčí konstrukce a materiály. V této kategorii naleznete ráfky pro silniční a gravel kola s kotoučovými i ráfkovými brzdami.


Základní silniční ráfek, kalíškování, materiál AL 6106, 32 nebo 36 děr, ETRTO rozměr 15-622, hmotnost 490 g.

Plášťový silniční ráfek, broušené brzdné plochy UB Control, materiál Maxtal, ETRTO 15-622, hmotnost 435 g.

Odolný silniční ráfek, výška 32 mm, nosnost až 130 kg, vnitřní šířka 18 mm, 20, 24, 28, 32 děr, hmotnost 530 g.

21 mm vysoký aerodynamický silniční ráfek, pro ráfkové brzdy, 32 děr, ETRTO 15-622, hmotnost 510 g.

Plášťový silniční ráfek, broušené brzdné plochy UB Control, materiál Maxtal, 28 děr, ETRTO 15-622, hmotnost 435 g.

Silniční ráfek se šířkou 23 mm, aerodynamický profil, svařován technologií SUP, pro ráfkové brzdy, hmotnost 470 g.

Aerodynamický silniční ráfek, materiál AL 6106, technologie UB Control, pro ráfkové brzdy, 21 mm výška, 15 mm vnitřní šířka, hmotnost 510 g.

28" lehký silniční hliníkový ráfek, 32 děr, vnitřní šířka 19 mm, výška ráfku 23 mm, pro ráfkové brzdy, aero profil, UST Road Tubeless, hmotnost 430 g.

28" lehký silniční hliníkový ráfek, 28 děr, vnitřní šířka 19 mm, výška ráfku 23 mm, pro ráfkové brzdy, aero profil, UST Road Tubeless, hmotnost 430 g.

28" lehký silniční hliníkový ráfek, 24 děr, vnitřní šířka 19 mm, výška ráfku 23 mm, pro ráfkové brzdy, aero profil, UST Road Tubeless, hmotnost 430 g.

Hliníkový ráfek pro silniční a gravel kola v asymetrickém provedení, ideální pro zadní kolo s broušenou brzdnou plochou v provedení na 28 děr.

Hliníkový ráfek pro silniční kola s broušenou brzdnou plochou, 28 děr pro špice, nosnost 110 kg, včetně niplů a podložek, hmotnost 435 g.

Silniční ráfek pro klasické ráfkové brzdy, vnitřní šířka 18mm, 32, 28, 24 a 20 děr, hmotnost 450g.