Nové a radikálně vylepšené modely TCR Advanced jsou postaveny na karbonových rámech Advanced Composite.
Při výrobě těchto rámů používáme některé z technologií rámů nejvyšší třídy Advanced SL, aby i zde bylo dosaženo vynikajícího poměru tuhosti a hmotnosti. A nechybí ani ostře tvarovaná sedlovka Variant (zde ovšem není integrovaná), která je navržená tak, aby minimalizovala odpor vzduchu, snížila hmotnost rámu a zároveň zvýšila váš komfort.
Typickým znakem všech kol řady TCR je osvědčená geometrie Compact Road, která přináší nejen úsporu hmotnosti, ale také vyšší tuhost rámu a lepší jízdní vlastnosti, zejména pak lepší ovladatelnost kola.
Nové TCR Advanced se může pochlubit dříve nedosažitelným poměrem tuhosti a hmotnosti, což se projeví hlavně v prudkých stoupáních, jejichž zdolávání bude snadnější, nebo také ve spurtech, kdy kolo musí maximálně efektivně využít veškerou energii, kterou ze sebe vydáte.
Zmínit je třeba také nové aerodynamické profily na hlavové trubce, dolní rámové trubce a vidlici.
Advanced Composite Technology
K výrobě zakázkového materiálu Advanced Composite je používán špičkový surový karbon s vysokým poměrem tuhosti a hmotnosti. Přední trojúhelník rámu je sestaven a vytvrzen ve formě jako jeden souvislý kus (monokok), a sice pomocí patentovaného výrobního procesu zvaného Modified Monocoque Construction.
Compact Road Design
Revoluční design, který navždy změnil duši silničních kol. Dolů skloněná horní trubka (od hlavové trubky k sedlové trubce) vytváří menší přední a zadní trojúhelníky pro lehčí a tužší kolo. Usnadňuje také jezdcům všech velikostí, aby perfektně seděli na kole.
Overdrive
Oversize sloupek přední vidlice má za cíl zvýšit tuhost přední části rámové sady a řízení pro přesné ovládání kola. Součástí jsou oversize ložiska hlavového složení (spodní 1 1/4" a horní 1 1/8" u silničních kol a spodní 1 1/2" a horní 1 1/8" u MTB kol) a kónický sloupek vidlice pro zajištění optimální tuhosti řízení.
Megadrive
Masivní pravoúhlá spodní trubka a nadměrně velká horní trubka tvoří vynikající přesnost bočního a torzního řízení v přední části. Precizně navržená, pravoúhle tvarovaná spodní trubka poskytuje nebývalou tuhost řízení a šlapání.
Powercore
Masivně nadrozměrná oblast spodního držáku/řetězové vzpěry o šířce 86 milimetrů (šířka 92 milimetrů pro terénní kola). Asymetrické řetězové vzpěry poskytují dodatečnou tuhost na straně pohonu a stabilitu na straně bez pohonu.