Menu
Přidejte se k nám a nic Vám neujede:
Všechny články
E-shop Koloshop.cz Magazín iDomestik.cz

Potřebujete poradit?

Kontaktujte nás

Sledujte Koloshop

Ambasadorka Tamara a její štafeta na Winterman 2021

Winterman 2021 extrémní triatlon - holčičí štafeta Rehabcare s naši ambasadorkou Tamarou.

Publikováno: 18. 10. 2021
3 min. čtení
Sdílet

Plavání 9,8 km v Labi, kolo 180 km, převýšení 3000 m, běh 43 km, převýšení 1200 m s výběhem na Ještěd.

Laďka Winterman 2021 cyklistická část

Po cestě z Itálie, z jiného extrémního triatlonu, kde jsme dělali Aleně Vrátné support, mi můj muž Lukáš s Alenou upekli pěkné překvapení k narozeninám cyklistickou účast v holčičí štafetě na letošním Wintermanu.  Na plavání Alena sehnala kamarádku otužilkyni, která se připravuje na pokoření kanálu La Manche a běh si nechala pro sebe. Startovné na štafetu je 30000,- Kč a celá částka je věnována organizátory Wintermana Dětskému kardiocentru FN Motol. A tak jsme něco dali dohromady a o zbytek jsme poporosili naše kamarády. Máme okolo sebe asi samé hodné lidi a částka se sešla cobydup. A tak v neděli 10. října 2021 ve 3 hod ráno vstáváme a v 5:30 hod startujeme. První jde na řadu plavání v Labi, po tmě, 27 říčních bójí po cestě, skok do ledové vody a výstup v Děčíně do chladného rána. Teploměr ukazuje 2 st. Pavlínka zvládá svůj úsek na jedničku, vylézá kolem 20. místa a na rozdíl od ostatních plavců normálně komunikuje a vypadá to, že si plavání užila. Vytahujeme Pavlínku a Dáša, náš support, mi dává čip na nohu a já běžím v silničních tretrách do depa. Sundám kolo ze stojanu a beru si přilbu. Jeden z pořadatelů mi něco říká, poslouchám na jedno ucho, už se vidím na trati. Říká, že si musím nejdřív nasadit a zapnout přilbu a pak teprve sundat kolo a já mu na to odpovím „to jako vážně“? Čekám, že na mě mrkne a řekne ,,ne, dělám si legraci…”, ale on to asi fakt myslí vážně nebo co? Tak věším kolo zpátky a beru si nejdřív přilbu. Dál o tom nepřemýšlím a jedu. Druhý den po závodě jsem se dozvěděla, že nás za to mohli disknout. Jak to komentovala jedna z přítomných triatlonových legend Jiří Prášek „to ví přece každý…“. No nejsem triatlonista a ani legenda :-) Čeká mě krásných 180 km ve Šluknovském výběžku, trasu nahoru a dolů, mezi skalami, po úzkých silnicích. Vyjíždím před 7 hod z Děčína směr Hřensko, Jetřichovice a na tachometru od Garminu mám místy 5 stupňů. Na polích je jinovatka, v láhvi mi mrzne ionťák a tak to asi bude pravda. Nohy a ruce už necítím, ale to mi nevadí, zase rozmrznou. Akorát se nemůžu dostat do rytmu, přece jen bych potřebovala trochu vyšší provozní teplotu.

Okolo 11h už jsem v plusových teplotách a taky jízda mi začíná odsípat. Trasa je nádherná, všude ve vesnicích a na křižovatkách fandí, můj support funguje luxusně. Lukáš řídí a Dáša z okýnka zjišťuje moje potřeby a ne další zastávce už mám vše připraveno. Svítí slunce, oblečení pomalu odkládám do auta, piju, jím gely od SIS a tablety Enervit nikdy nazklamou, vložka v kalhotech nového Koloshop dresu luxus, žádné odřeniny. Kilometry utíkají a já se kochám. Ještě v Chřibské pozdravím rodiče a už se blížím do T2 na Malevil, kde předám štafetu Aleně. Ta běží jako Forrest Gump, bez přestávky a i přes bolest v noze jí to baví a celou dobu se usmívá. Pod Ještěd už dobíhá za tmy a my na ní čekáme pod lanovkou, abysme kamenitou část pod lany a poslední kilometr do cíle zvládly společně a vběhly rozesmáté do cíle.

V cíli jsme ve 20:20 hod, celkový čas štafety máme 14:50 hod. Jsme už všechny veteránky, ale umíme si to užít. Winteman na svých stránkách píše, že závod je návykový a má pravdu. Alena ho šla samostatně 5x a my jsme už druhý den začaly přemýšlet, jestli se příští rok nevrátíme společně zase na start…

Tamara, ambasadorka Koloshop.cz

Když mě nepotkáte na běžkách na Krušných horách, tak budu uhánět na gravelu poblíž Labe a v Českém Středohoří a kroužit kolem Milady.

Nejčtenější články

V zázemí dvou prodejen

Náš tým je tu pro vás
+420 417 532 677

Po - Pá: 9:00 až 17:30 hod.