Milujete zimu jako my? Jste fandové zimních sportů a potřebujete na všechny sporty vybavení? Nabízíme pohodlný způsob…
Poskytujeme zimní servis na profesionálních servisních strojích švýcarské značky MONTANA. Servisujeme lyžařské a…
Silniční kola jsou vhodná pro jezdce, kteří milují rychlost na pevném povrchu. Prostě klasika.
Ideální parťák na zpevněné cesty i do terénu. Gravel biky jsou definicí pro univerzálnost. Zažijete na nich rychlost…
Trekingová kola jsou určena na zpevněný povrch a do lehkého terénu. Ať už se chystáte na rodinný výlet s dětmi po…
Máme kola pro malé i velké akrobaty, freestyle jezdce všech disciplín - Street, Park, Dirt. Modely jsou osazeny…
Bazarová kola všech značek, typů a velikostí. Všechna kola prochází důkladnou servisní prohlídkou. Kolo vyčistíme,…
Kvalitní koloběžka potěší malé děti, stejně jako mládež nebo dospělé uživatele.
Celoodpružená elektrokola jsou tím nejlepším, co v elektrokolech lze najít. Velké odpružení tlumiče a přední vidlice…
Horská elektrokola jsou pomocníky v kopcích a na nezpevněných cestách. Jejich největší výhodou je kvalitně odpružená…
Trekingová, krosová a městská elektrokola řadíme do jedné kategorie. Primárně jsou určena na silnici či zpevněný povrch…
Silniční elektrokola si berou z elektrokol i silniční cyklistiky to nejlepší. Geometrii, aerodynamiku a lehkost. Z…
Gravel třída elektrokol patří mezi to nejnovější, co v kategorii elektrokol nalezneme. Elektro štěrkolety se pyšní…
Dětská elektrokola vynikají menšími koly, nejčastěji 24" a 26". Jsou určené pro děti i osoby menšího vzrůstu do výšky…
V této sekci naleznete modely jízdních kol z "druhé ruky". Naše bazarová kola jsou vždy 100 % funkční a po kompletním…
Půjčovna elektrokol má dva hlavní cíle. Umožnit vám výpůjčku elektrokola na dovolenou či výlety a poskytnout náhradu k…
Napínáky a vodítka řetězu všech možných tvarů a uchycení od obyčejných po sofistikovanější. Nechybí ani nárazníky…
Pevné vidlice jsou doménou silničních, gravel, cyklokrosových a některých fitness nebo dětských kol.
Zadní tlumiče na kolo se starají nejen o pohodlí při jízdě, ale významně ovlivňují plynulost pohybu těžkým terénem.…
Kategorie obsahuje modely určené pro MTB a další terénní disciplíny. Tretry, mnohdy gumové, mají na podrážce výstupky…
Volné MTB tretry jsou navrženy na krátké a intenzivní jízdy v náročném terénu a využijí je především jezdci, kteří…
Pokud je vaším hobby hltání silničních kilometrů, potřebujete silniční tretry. Na podrážce nenajdete žádné výstupky a…
Do práce, na pódium pro medaili nebo na běžné nošení. Vždy zaručeně stylové kousky z prémiových materiálů a s…
Pevné boty z odolných materiálů, ve kterých se nemusíte bát vyrazit na horský výšlap nebo do lesa na houby. Kvalitní…
Přípravným tréninkem pro téměř všechny sporty je bezesporu běh. Ať už pro zábavu, nebo ke zvýšení výkonu - vždy se vám…
Přípravným tréninkem pro téměř všechny sporty je bezesporu běh. Ať už pro zábavu, nebo ke zvýšení výkonu - vždy se vám…
Skialpové boty jsou speciální druh lyžařských bot, které jsou designovány tak, aby byly co nejlehčí a nejpohodlnější.…
Běžkařské boty jsou speciální vysoce kvalitní boty navržené pro běžkaře. Jsou vyrobeny z kvalitních materiálů, aby byly…
Sjezdové boty se používají ke sjezdovému lyžování. Jsou vyrobeny z odolného materiálu, jako je například plast nebo…
V příslušenství naleznete převážně vložky do bot, které vám pomohou k příjemnější chůzi a jiné aktivitě. Naleznete zde…
Ať je léto nebo zima, dodržovat pitný režim se vyplatí. Pro cyklisty v zátěži to platí dvojnásob. Pravidelným pitím…
Regenerace znamená doplnění tekutin a zásob energie, obnovu hladiny minerálních látek a opravu poškozené svalové tkáně…
Můžete mít sebelepší přehazovačku a řazení nebo mechanické brzdy, ale pokud nemáte v pořádku bowdeny s hladkým…
Ocelová řadící i brzdová lanka s broušenou nebo speciální teflonovou úpravou se všemi typy koncovek pro horské i…
Koncovky pro řadící bowdeny s průměrem 4 mm i pro brzdové s průměrem 5 mm. Najdete zde také prachovky a koncovky s…
Po - Pá: 9:00 až 17:30 hod.
Odpovíme do 24 hodin
Náš ambasador Pavel vyrazil na Závod Okolo Republiky 1400 km. Trasu si volí každý sám a musí projet kontrolními body v daném pořadí. Nejsevernější, nejzápadnější, nejjižnější a nejvýchodnější obce ČR - Lobendava, Krásná, Vyšší Brod, Bukovec. Na kole si vezete všechno, co uznáte za vhodné, že budete potřebovat. V mém případě teplé oblečení, protože noci byly opravdu chladné. A pak nějaké to nářadí na kolo, power banky a jídlo, vše zabalené v cyklobrašnách od Apidury, kterou musím opravdu pochválit, že funguje na 100 procent. Nepustí ani kapku vody, nepovoluje se, opravdu kvalita. Spacák ani karimatku jsem nebral. Ale i tak mi kolo Cannondale SuperSix vážilo 14 kg.
Celkově jsem skončil na 2. místě, najel 1443 km a nastoupal 15000 metrů. V celkovém čase 82 hod, z toho celkem 6 hodin spánku, asi tak 50x zastavil a mapoval, někdy díky špatné přípravě trasy, někdy už jen proto, že se mozek už ideálně neprokrvoval a začal jsem dělat blbosti. Ale asi nejvíc času zabralo jídlo. Dokonce bych řekl, že natlačit do sebe správný počet potravin, aby tělo mohlo dál fungovat, bylo snad těžší než točit nohama a jet. Čistý čas jízdy byl 61,5 hod 23,5 km/h.
Už několik let se postupně připravuji na delší závody. Rozhodl jsem se, že krátké závody budu jezdit už jen jako zpestření a že bych chtěl spíš přejít do Ultra závodů. Letošní rok jsem si stanovil jako zlomový. Buď zjistím že na tyhle závody mám a nebo se zase příští rok vrátím ke kratším závodům. Jak řada z vás ví, letos jsem poprvé vzdal závod v Itálii Ultra Dolomitica. V hlavě jsem to ale nevzdal, uvědomil si řadu chyb, co jsem v itálii udělal a rozhodl se, že se to pokusím napravit na tomhle závodě a definitivně si říct jestli na to mám.
Průběh závodu byl zajímavý hned od začátku, kdy jsem mohl chvíli jet a prohodit pár slov s Markem Šrollem, vítězem loňského Krušnotonu 300 km. Začátek trasy jsem moc nezvládl, naplánoval si to středem Jablonce, Liberce a to nebyl vůbec dobrý nápad. Postupně jsem v silném dešti předjel v Německu závodníky, kteří zvolili lepší trasu přes Polsko. První noc jsem jel bez spánku a tak další dopoledne si prošel asi 5 hodin trvající krizí jak spánkovou, tak fyzickou. Naštěstí jsem se z toho dostal a už se během závodu do takové situace nedostal. Při příjezdu do jižních Čech na kontrolní bod ve Vyšším Brodě 700 km jsem zjistil, že předemnou je jen první z krátké trasy a první z dlouhé trasy. A tím byl Tomáš Navrátil, jeden z TOP ultra jezdců. Dokončil RAAM, vyhrál řadu závodů, prostě kluk co je v tomhle sportu opravdu ,,pan někdo“. Nějak jsem tomu nechtěl uvěřit a říkal jsem si: „Jsi už unavený a nevidíš ty další kluky, kteří jsou před Tebou“. Ale když mě pak u hranic s Rakouskem Tomáš dojel a zjišťoval, kdo že je ten kluk z Koloshopu a utvrdil mě, že opravdu jedeme spolu o vítězství, začínal jsem tomu věřit.
Tomáš byl při jízdě na kole rychlejší a tak jsem si řekl, že jestli mu chci být vyrovnaným soupeřem, musím omezit či zkrátit veškerý čas bez jízdy. Spánek jsem tedy omezil jen na občasných 10 min v sedě na zastávce. Pohled na mě jak tam sedím s otevřenou pusou a v ruce držím telefon s nastaveným budíkem, musel být pro kolem jedoucí auta asi pěkný zážitek. Na Moravě u Jablunkova jsme se potkali naposledy, kdy já přijížděl na poslední kontrolní bod a Tomáš už odjížděl to jsem měl na něj ztrátu cca 30 min. Prohodili jsme pár slov a oba vzájemně zjistili, že jsme na šrot. Pro oba byla komunikace trochu složitější:-) Popřáli si, ať nás už nikdo nedojede a vyrazili dál. Posledních 300 km převážně přes Polsko bylo těžkých, protože na dlouhých rovinách v Polsku foukal silný protivítr, takže často jsem na rovině musel dát malou placku a bojovat s větrem. A pak jsem v dálce viděl Jeseníky a říkal si: „ Za Jeseníkama jsou Orlické hory a až za nima jsou Krkonoše a tam já jedu“.
Říkal jsem si, že už jsem skoro v cíli, ale pořád mi chybělo cca 200 km a 200 km není na kole sranda ani když to jedete odpočatý:-) V závěru už zafungovala euforie a směsice krásných pocitů. Třetí v pořadí dojel za mnou 8 hod a na čtvrtém místě kamarád z týmu Michal a to mě potěšilo, že i jemu se závod povedl. Řada závodníků ještě teď jede a tak jim stále držím palce. Limit je do sobotní 10 hodiny. Závěrem bych chtěl říct, že každý, kdo takový závod dokončí je vítěz a zaslouží obdiv. Pořadí, kdy kdo dojel do cíle, je až druhořadé. A tím pádem atmosféra Ultra závodů, ať u nás či v zahraničí je něco, co na jakémkoliv jiném závodě nezažijete. Těžko se to popisuje to si prostě musíte zažít
Pavel, ambasador Koloshop.cz
Po dlouhé době jsme se vydali k moři na podzim, trošku si prodloužit léto a objevit nová místa, lokalita padla na chorvatskou Istrii,…
Zobrazit příspěvekCyklistická sezóna již byla v plném proudu a já se teprve začal rozhlížet po novém kole. Jasnou volbou pro mě byl gravel, kterému jsem na…
Zobrazit příspěvekVýběr kol byla v mém a manželovo podání čistá náhoda. Při návštěvě Koloshopu nám krátce po příchodu padla do oka dvě vystavená kola a to…
Zobrazit příspěvekNabídka elektrokol se za posledních několik let výrazně rozšířila nejen u nás a orientace v rozdílech mezi jednotlivými modely tak nemusí…
Zobrazit příspěvekKvalita prověřená časem
Pouze ověřené produkty
Poradíme vám s výběrem
V zázemí dvou prodejen
Po - Pá: 9:00 až 17:30 hod.
Odpovíme do 24 hodin
Proč je výhodné vytvořit si u nás účet?
To se stane i těm nejlepším. Vložte svou e-mailovou adresu, kterou používáte na Koloshop.cz, a my Vám na ni pošleme odkaz pro vytvoření nového hesla.
Na email jsme odeslali potvrzovací email.
Otevřete jej, klikněte na potvrzovací odkaz a můžete jít nakupovat.
zákaznická podpora
+420 417 532 677Po - Pá: 9:00 až 17:30 hod.
info@koloshop.czOdpovíme do 24 hodin
v pracovní době
Pro zjištění stavu objednávky se přihlašte do svého profilu, nebo vyplňte tento formulář