Ráfky na kolo WTB
Pro výběr ráfku je důležitý jeho průměr, šířka a profil. Konstrukce a šířka ráfku má významný vliv na torzní tuhost kola. Z tohoto důvodu se poslední dobou ráfky především horských kol výrazně rozšiřují. Dovolují to nové lehčí konstrukce a materiály. Ráfky i zde rozlišujeme na MTB, silniční či trekingové. Mezi naše dominující značky patří jednoznačně DT Swiss, Mavic nebo Remerx.
Hliníkový 29" ráfek, nízká hmotnost, k dispozici v šířkách od i21 do i45, vhodné pro bezdušový systém
Hliníkové ráfky vnitřní šířky 29 mm, pro bezdušový systém, hmotnost 587 g, počet děr 32, vhodný pro CX a trail.
Hliníkový 29" ráfek, hmotnost 420 g, k dispozici v šířkách od i21 do i45, vhodné pro bezdušový systém, 28 děr.
Hliníkový ráfek pro elektrokolo, pro bezdušový systém, vnitřní šířka 35 mm, 32 děr, hmotnost 768 g, 7 mm offset, ETRTO 35-622.
Hliníkový ráfek pro elektrokolo, pro bezdušový systém, vnitřní šířka 30 mm, 32 děr, hmotnost 678 g, 6 mm offset, ETRTO 30-584.
Hliníkový 27,5" ráfek, nízká hmotnost, vnitřní šířka 29 mm, vhodné pro bezdušový systém, hmotnost 488 g,
Univerzální MTB karbonový ráfek vhodný od XC po enduro biky, vnitřní šíře 30 mm, 28 děr, hmotnost 472 g, doživotní záruka!
Karbonový gravel ráfek, vnitřní šířka 23 mm, 28 děr pro špice, asymetrická konstrukce, hmotnost 345 g.
Karbonový gravel ráfek, vnitřní šířka 23 mm, 24 děr pro špice, asymetrický profil, hmotnost 345 g.
Hliníkový bezdušový ráfek s vysokou odolností pro enduro i bikeparky, vnitřní šířka 30 mm, hmotnost 503 g, 32 děr, ETRTO 30-584.
Hliníkový 29" ráfek, nízká hmotnost, k dispozici v šířkách od i21 do i45, vhodné pro bezdušový systém
Hliníkový ráfek pro elektrokolo, pro bezdušový systém, vnitřní šířka 35 mm, 32 děr, hmotnost 718 g, 7 mm offset, ETRTO 35-584.
Hliníkový 29" ráfek, nízká hmotnost, vnitřní šířka 40 mm, vhodné pro bezdušový systém, hmotnost 614 g.
Hliníkový 29" ráfek, nízká hmotnost, vysoká tuhost a odolnost, určené pro enduro, vhodné pro bezdušový systém.
Hliníkový 29" ráfek, nízká hmotnost, vysoká tuhost a odolnost, určené pro enduro, vhodné pro bezdušový systém.