Cannondale SystemSix Carbon Ultegra 2020 CAS silniční kolo, vel. 54

Kategorie: Silniční kola Cannondale Výrobce: Cannondale Náš kód: 72563ca20-54
silniční kolo aero, špičkový karbonový rám, mechanické řazení Shimano Ultegra 2x11s, karbonová Knot 64 kola, hydraulické kotoučové brzdy Shimano Ultegra .. Více
110 999 Kč včetně DPH
Našli jste lepší cenu?
cofidis
Na splátky od 3 763 Kč >> splátková kalkulačka

Produkt již není v nabídce

Dostupnost varianty vel. 54
E-shop:
Nedostupné - napište nám

Na prodejně v Praze:
Nedostupné - napište nám

Na prodejně v Teplicích:
Nedostupné - napište nám

Doručení ZDARMA
Záruka: 24 měsíců
Možné vrácení zboží: 30 dní
  • Popis a parametry
  • Dotaz k produktu
  • Hodnocení
  • Podobné produkty

Parametry

Rám
BallisTec Carbon, integrated cable routing w/ Switchplate, SAVE, PF30a, flat mount disc, 142x12 Speed Release thru-axle
Vidlice
BallisTec Carbon, 1-1/8" - 1-1/4" steerer, 12x100mm Speed Release thru-axle, flat mount disc, 55mm offset (47-51cm) 45mm offset (54-62cm)
Kliky
HollowGram, BB30a w/ OPI SpideRing, 52/36
Středové složení
Cannondale Alloy PressFit30
Přehazovačka
Shimano Ultegra GS
Přesmykač
Shimano Ultegra, braze-on
Řadící páčky
Shimano Ultegra hydro disc, 2x11
Kazeta
Shimano 105, 11-30, 11-speed
Řetěz
Shimano HG601, 11-speed
Brzdy
Shimano Ultegra hydro disc, 160/140mm RT81 rotors
Brzdové páky
Shimano Ultegra hydro disc
Ráfky
Vision SC55 Carbon Clincher 12x100 front, SC55 Carbon Clincher 12x142 rear
Náboje
(F) Vision Sealed Cartridge hub 12x100 / (R) Vision Sealed Cartridge hub, 12x142
Dráty
Vision, Aero bladed
Pláště
Vittoria Rubino Pro Speed, 700 x 26mm (23c)
Pedály
ne
Řídítka
Vision Metron 4D Flat, UD Carbon
Představec
Vision Trimax OS, 2014 alloy, 3D Forged
Hlavové složení
Tapered, 1-1/8" upper, 1-1/4" lower bearing
Sedlo
Prologo Dimension STN NDR, steel rails
Sedlovka
HollowGram 60 KNOT Carbon, 330mm
Barva
Cashmere
Extra
Cannondale Wheel Sensor
Velikost rámu
L (560 - 570 mm)
Materiál rámu
Karbon
Určeno pro
Pánské / Uni
Typ brzd
kotoučové
Modelový rok
2020
Barva
bílá

Popis

Silniční kolo, to není jen rám s vidlicí. Systémový přístup, který kromě rámu a vidlice zohledňuje také vypletená kola, představec, řídítka a sedlovku, přináší americké značce Cannondale titul nejrychlejšího silničního kola planety. Šest klíčových prvků pracujících jako jeden jediný celek v honbě za absolutní rychlostí a co možná nejnižším aerodynamickým odporem. V náročných sjezdech, vysilujících stoupáních, ve vypjatých sprintech. Kdykoliv a kdekoliv. Cannondale SystemSix Carbon Ultegra je zkrátka tím nejrychlejším silničním kolem, na kterém jste kdy jezdili.

ANO, TOTO JE OPRAVDU NEJRYCHLEJŠÍ SILNIČNÍ KOLO PLANETY.

Není nejrychlejší pouze ve větrném tunelu ani pro pár vyvolených jezdců v předem stanovených scénářích. SystemSix je nejrychlejším pro každého. Kdykoliv a kdekoliv. Nazvěte to snížením odporu či aerodynamickou výhodou. My tomu říkáme svobodná rychlost, která je vyvrcholení mnoha let systémového přístupu k efektivitě jízdy v reálném světě. Dokázat to, čeho dosáhnout lze, když je celé kolo - ne pouze rám a vidlice - optimalizováno pro rychlost. Skutečná rychlost opravdovým jezdcům, tak zní naše heslo!

 

RYCHLOST ŠESTIDÍLNÉHO SYSTÉMU

Nový SystemSix je skutečným příkladem toho, že celek je důležitější než pouhý součet jeho součástí. Ona důležitost je výsledkem plně integrovaného systémového přístupu ke konstrukci kola. Šest bodů, které společně pracují jako jeden celistvý systém. Rám, vidlice, sedlovka, řídítka, představec a zapletená kola. Celostní přístup k minimalizaci aerodynamického odporu, díky němuž využije každý jednotlivý watt vašeho výkonu. Samotný aero rám a vidlice nikdy nemůže dosáhnout výsledků, kterých jsme dosáhli my. Jednoduše řečeno, SystemSix přináší více rychlosti ve více situacích než jakékoli jiné silniční kolo na trhu.

Rychlejší ve stoupáních / Ve všech stoupáních do 6 % nebo i více podle hmotnosti a výkonosti jezdce je SystemSix díky své aerodynamické výhodě rychlejší než lehké kolo do kopců, jakým je například zlatý standard SuperSix Evo. Jen pro dokreslení, většina těžkých stoupání na Tour má v průměru 7-8 %.

Rychlejší ve sjezdu / Při 5% klesání a rychlosti 60 km/h bude jezdec na moderním závodním kole, jako je například již zmíněný SuperSix Evo, potřebovat přes 300 wattů, aby stíhal jezdce na kole SystemSix. Ten k dosažení stejné rychlosti potřebuje o celých 100 wattů méně. To znamená, že na kole SystemSix můžete v poklidu regenerovat, zatímco vaši soupeři jen tiše trpí.

Rychlejší na rovině / Při rychlosti 48 km/h vám SystemSix ve srovnání s lehkým závodním kolem ušetří až 50 wattů výkonu. Vzhledem k tomu, že funkční prahový výkon trénovaného závodníka činí okolo 350 wattů, jde o čísla opravdu mimořádná. Pokud nepatříte k těm, kteří sledují každičký watt, věřte, že je to víc než dost, abyste si toho všimli.

Rychlejší ve sprintu / Na 200 m dlouhém sprintu při rychlosti 60 km/h je jezdec na kole SystemSix v cíli o 4 délky kola dříve, nežli jezdec na lehkém závodním stroji, jako je například SuperSix Evo. Cílové kamery tak opravdu není třeba.

Rychlejší každý den / Dokonce i při poklidném tempu ve skupině, typicky při rychlosti kolem 30 km/h, potřebuje SystemSix o 10 % méně vynaložené energie než lehké závodní kolo typu SuperSix Evo. Díky tomu vám zůstane více sil na dobu, kdy je třeba do toho pořádně šlápnout.

 

SYSTÉMOVÝ PŘÍSTUP

Říci, že SystemSix představuje unikátní přístup k řešení aerodynamického odporu, to by bylo až příliš jednoduché. Náš přístup k rychlosti představuje vrchol toho, čeho lze při konstruování silničního kola dosáhnout. Celý projekt SystemSix začal snahou navrhnout ta nejrychlejší zapletená kola pro dnes tolik oblíbené široké silniční pláště. Odtud jsme pokračovali přes vývoj rámu, vidlice, sedlovky, řídítek a představce tak, aby společně vytvořily jeden jediný dokonalý systém. Díky kotoučovým brzdám jsme mohli naplno popustit uzdu fantazii. Profily rámových trubek jsme vyladili tak, aby měly optimální aerodynamické vlastnosti na každém svém místě. Navrhli jsme jedinečné kombo řídítek a představce s nízkým odporem vzduchu bez kompromisu na poli pohodlí. Naše snaha přinesla ovoce podobě nejlepších dat z aerodynamického tunelu, které jsme kdy viděli. A to vše v rámci regulí Mezinárodní cyklistické unie UCI.

 

ZÁKLADY RYCHLOSTI

Nejdůležitější součástí silničního kola SystemSix je jeho rám spolu s vidlicí. Tvar rámových trubek byl navržen tak, aby zůstával maximálně imunní vůči proudícímu vzduchu. Účelná asymetrie napomáhá okamžité odezvě kola šlapání i brzdění. O vyvážené řízení a dokonalý pocit z jízdy se stará do detailu vyladěná geometrie odvozená od silničního stroje SuperSix EVO. Samozřejmostí jsou desítky, ne-li stovky rafinovaných detailů navržených tak, aby vás učinily ještě rychlejšími.

Aerodynamické profily / Základem rámového setu jsou karbonové trubky s propracovaným aero profilem vyznačujícím se různými stupni komolosti. Vše je od počátku navrženo tak, aby byl zajištěn minimální odpor vzduchu, a to pokud možno ve všech hlavních směrech působení větru.

Unikátní tvar hlavové partie / Unikátní tvar paty hlavové trubky pomáhá usměrnit proudění vzduchu od zadní strany vidlice směrem dolů. Zabraňuje tak smíchání proudů od vidlice s proudy vznikajícími za hlavovou trubkou rámu.

Uhlazený tvar vidlice / Díky osvobození od omezení nutných při použití ráfkových brzd se oblast korunky vidlice radikálně liší od tradičních silničních kol. Její tvar je uhlazený pro maximální integraci s rámem  a dosažení co možná nejmenšího odporu vzduchu. Díky tomu vznikl také větší prostor pro široké pláště a ničím nerušený průtok vzduchu i v těch nejvyšších rychlostech. Asymetrický tvar nohou pro dobré řízení při brzdění.

 

ŠIRŠÍ ZNAMENÁ LEPŠÍ

Jako první součást konstrukce SystemSix jsme vytvořili zapletená kola KNOT64. Tato kola byla navržena tak, aby co nejúčinněji eliminovala odpor, který vzniká při rotaci širokých silničních plášťů, to vše za využití špičkových technologií patentovaných firmou Hed. KNOT64 dokáží přenést komfort, valivý odpor a přilnavost plášťů s vyšším objemem do jedněch z absolutně nejrychlejších zapletený kol planety. Konstrukce určená pouze pro kotoučové brzdy umožnila výrazně rozšířit profil ráfku, což má hned několik nesporných výhod. Takto koncipované ráfky dokáží roztáhnout plášť do ještě větší šířky, čímž napomáhají k bezproblémovému obtékání vzduchu mezi pláštěm a ráfkem. Plášť rozměru 23c má na tomto ráfku skutečnou šířku kolem 26 mm. Bonusem je také to, že při použití ještě širších plášťů odpor vzduchu výrazně nevzrůstá. Jezdec si tak může dopřát ještě více pohodlí bez jakýchkoliv ztrát na rychlosti.

EAN: 884603778371

Nevíte si rady, potřebujete poradit s výběrem:
Napište dotaz:
Email není ve správném tvaru!
Toto pole je povinné!
Nebo nám zavolejte:
zavolejte nám
Specialista pro tento produkt
Michal Trunec
+420 417 532 677

Hodnocení Cannondale SystemSix Carbon Ultegra 2020 CAS silniční kolo

hodnocení zákazníky
0
5
0 x
4
0 x
3
0 x
2
0 x
1
0 x

Podobné produkty

×
0 produkty k porovnání
Porovnat