Milujete zimu jako my? Jste fandové zimních sportů a potřebujete na všechny sporty vybavení? Nabízíme pohodlný způsob…
Poskytujeme zimní servis na profesionálních servisních strojích švýcarské značky MONTANA. Servisujeme lyžařské a…
Silniční kola jsou vhodná pro jezdce, kteří milují rychlost na pevném povrchu. Prostě klasika.
Ideální parťák na zpevněné cesty i do terénu. Gravel biky jsou definicí pro univerzálnost. Zažijete na nich rychlost…
Trekingová kola jsou určena na zpevněný povrch a do lehkého terénu. Ať už se chystáte na rodinný výlet s dětmi po…
Máme kola pro malé i velké akrobaty, freestyle jezdce všech disciplín - Street, Park, Dirt. Modely jsou osazeny…
Bazarová kola všech značek, typů a velikostí. Všechna kola prochází důkladnou servisní prohlídkou. Kolo vyčistíme,…
Kvalitní koloběžka potěší malé děti, stejně jako mládež nebo dospělé uživatele.
Celoodpružená elektrokola jsou tím nejlepším, co v elektrokolech lze najít. Velké odpružení tlumiče a přední vidlice…
Horská elektrokola jsou pomocníky v kopcích a na nezpevněných cestách. Jejich největší výhodou je kvalitně odpružená…
Trekingová, krosová a městská elektrokola řadíme do jedné kategorie. Primárně jsou určena na silnici či zpevněný povrch…
Silniční elektrokola si berou z elektrokol i silniční cyklistiky to nejlepší. Geometrii, aerodynamiku a lehkost. Z…
Gravel třída elektrokol patří mezi to nejnovější, co v kategorii elektrokol nalezneme. Elektro štěrkolety se pyšní…
Dětská elektrokola vynikají menšími koly, nejčastěji 24" a 26". Jsou určené pro děti i osoby menšího vzrůstu do výšky…
V této sekci naleznete modely jízdních kol z "druhé ruky". Naše bazarová kola jsou vždy 100 % funkční a po kompletním…
Půjčovna elektrokol má dva hlavní cíle. Umožnit vám výpůjčku elektrokola na dovolenou či výlety a poskytnout náhradu k…
Napínáky a vodítka řetězu všech možných tvarů a uchycení od obyčejných po sofistikovanější. Nechybí ani nárazníky…
Pevné vidlice jsou doménou silničních, gravel, cyklokrosových a některých fitness nebo dětských kol.
Zadní tlumiče na kolo se starají nejen o pohodlí při jízdě, ale významně ovlivňují plynulost pohybu těžkým terénem.…
Kategorie obsahuje modely určené pro MTB a další terénní disciplíny. Tretry, mnohdy gumové, mají na podrážce výstupky…
Volné MTB tretry jsou navrženy na krátké a intenzivní jízdy v náročném terénu a využijí je především jezdci, kteří…
Pokud je vaším hobby hltání silničních kilometrů, potřebujete silniční tretry. Na podrážce nenajdete žádné výstupky a…
Do práce, na pódium pro medaili nebo na běžné nošení. Vždy zaručeně stylové kousky z prémiových materiálů a s…
Pevné boty z odolných materiálů, ve kterých se nemusíte bát vyrazit na horský výšlap nebo do lesa na houby. Kvalitní…
Přípravným tréninkem pro téměř všechny sporty je bezesporu běh. Ať už pro zábavu, nebo ke zvýšení výkonu - vždy se vám…
Přípravným tréninkem pro téměř všechny sporty je bezesporu běh. Ať už pro zábavu, nebo ke zvýšení výkonu - vždy se vám…
Skialpové boty jsou speciální druh lyžařských bot, které jsou designovány tak, aby byly co nejlehčí a nejpohodlnější.…
Běžkařské boty jsou speciální vysoce kvalitní boty navržené pro běžkaře. Jsou vyrobeny z kvalitních materiálů, aby byly…
Sjezdové boty se používají ke sjezdovému lyžování. Jsou vyrobeny z odolného materiálu, jako je například plast nebo…
V příslušenství naleznete převážně vložky do bot, které vám pomohou k příjemnější chůzi a jiné aktivitě. Naleznete zde…
Ať je léto nebo zima, dodržovat pitný režim se vyplatí. Pro cyklisty v zátěži to platí dvojnásob. Pravidelným pitím…
Regenerace znamená doplnění tekutin a zásob energie, obnovu hladiny minerálních látek a opravu poškozené svalové tkáně…
Můžete mít sebelepší přehazovačku a řazení nebo mechanické brzdy, ale pokud nemáte v pořádku bowdeny s hladkým…
Ocelová řadící i brzdová lanka s broušenou nebo speciální teflonovou úpravou se všemi typy koncovek pro horské i…
Koncovky pro řadící bowdeny s průměrem 4 mm i pro brzdové s průměrem 5 mm. Najdete zde také prachovky a koncovky s…
Po - Pá: 9:00 až 17:30 hod.
Odpovíme do 24 hodin
Ambasador Koloshopu - Honza Bubla pokračuje v poznávání "štěrkoletu" Cannondale Topstone Apex 1. V předchozím článku proběhlo seznámení a jak to pokračuje? O tom je právě tento blog.
Zima už konečně ustupuje a tak jsem se rozhodl zahájit sezónu po zimní úplné pauze od cyklistiky. Sedám doma k mapám a vím, že pojedu do pískovců Máchova kraje, abych snad unikl blátu a sněhu. Proč k mapám? Protože nějak tuším, že růžová přerušovaná čára na nich, tedy na bajku tolik odmítaná cyklostezka, by mohla být ono, když si vyberu ty, které nevedou po asfaltu. Nakonec z toho byl okruh měřící přes 70 km převážně šotolinou a trochu traily. Pospojováno silničními přesuny. A proč právě takto? Chci přeci konečně pořádně otestovat štěrkolet Cannondale Topstone. Ponechávám auto na Skalce a vyrážím...
Kolo od začátku bavilo svižným projevem ve srovnání s bajkem. Bahno ani sníh se nekonalo. Při projetí prvním úsekem šotolinou jsem ubral tlak v pláštích na 2 atm. Přibylo rázem pohodlí i přilnavosti. Pláště mám obuty bezdušově a hlasité zazvonění kamene po nárazu na ráfek se konalo jen jednou za celý den a bez defektu. Zrychlil jsem v rozbitém povrchu. Sjezdy se nedaly valit tak rychle jako na bajku, ale průměrně bylo kolo určitě rychlejší. Holt užší pláště, absence odpružení a jiný úchop vyžadují trochu rozvahy. Pozice na kole a to, jak nakonec reagovalo při projíždění až typickým MTB terénem, však překvapilo velkou ochotou vše projet a značně připomínalo právě kolo horské. Pozice za řidítky, která prakticky neustále vybízela k výkonu a nezřídka i se zalehnutím do obloků přinášela zajímavý efekt. Pěkně ubývalo naplánované trati a přitom nijak extra nepřibývala únava.
Takže teď už s jistotou mohu říct, že vím, co je gravel.
Na šotolinách a lesáckých či polních cestách nemůžete jet lépe s jiným kolem. Pro to je prostě stvořeno. V testu v trailech, které vyhledávám na MTB se jede rozvážněji, přesněji musíte hledat stopu, přiměřeně se držet řidítek ( ani hodně ani moc ) a dobře dávkovat brzdy, což se Sram Apex není vůbec problém. No ale projedete nakonec opravdu překvapivě snadno poctivě terénní místa. Při přesunech po silnici kolo nezdržuje, trochu si odpočinete, neřešíte štěrk ani díry. Obojího je na okreskách po zimě hojně. Z kopce rádo frčí i přes 60km/h bez námahy a s klidem a to stačí. Na vyšší rychlost ( k 70 km/h ) by to chtělo více než 40 zubů na převodníku, ale tohle kolo přeci není na silniční závody, že?! Překvapily brzdy, které opravdu dobře a předvídatelně fungují. Překvapilo, že hliníkový rám není žádný tvrďák a docela tlumil. Jak to u Cannondale dělají?? Nepřekvapila dobře tlumící a přitom pevná vidlice. Nepřekvapilo bezproblémové řazení Sram Apex. Potěšilo, jak ochotně na jemnou výzvu se zvedá nejen předek, ale i zadek. Kořeny tak prostě nepřejíždíte, ale přeskakujete. Samozřejmě v rozumném tempu.
Potěšilo přesné řízení a klidný projev při vedení kola požadovanou stopou.
Topstone je ve skupině gravel jeden z těch trochu jiných i když to není hned vidět. Geometrie je totiž delší, rám nižší a zadní stavba kratší než u jiných. Přiklání se tak ke genům MTB kol více než k silničním. A to je zatraceně dobře. Alespoň pro mě. Stále více se kloním k tomu, že je celkově projevem XC MTB blíže. Tvrzení je to samozřejmě trochu přehnané a až na něj nasadím lehká silniční kola s odpovídajícími plášti, zase to popřu. K testu určitě dojde a letos na něm takto pojedu Krušnoton.
Co nikoho moc nepotěší. Bajker, který má doma i silnici ji bude asi chtít prodat jako nepotřebnou věc. Silničář vlastnící MTB na občasné vyjížďky s přáteli zase bude dávat inzerát na prodej MTB. Tohle dilema, a to Vás varuji, Vás čeká, jakmile zkusíte některý z dobrých štěrkoletů a tím Cannondale Topstone určitě je.První výlet byl skvělý. Já odstavuji silničku a místo XC MTB bajku bych měl raději doma něco „těžšího“, jinak budu stále řešit, na čem že vlastně pojedu. Letos to bude asi hodně o Topstone a myslím, že se v technice s takovým kolem mám hodně co učit a tak bude fun factor asi ještě stoupat.
Gravel tedy není vůbec móda a případné antipatie jsou zbytečné, zvědavost je na místě a zkusit je tedy třeba. Pozor! Značně návykové.
Honza Bubla, ambasador Koloshopu
Jsme v polovině roku 2023 a většina z Vás plánuje dovolené a chvilku klidu, to ale u německého předního výrobce elektrosystémů Bosch…
Zobrazit příspěvekKdyž jsem se nedávno rozhodoval, na jakém kole budu dál jezdit, gravel pro mě byla jasná volba. Letos v květnu se sešly všechny okolnosti,…
Zobrazit příspěvekCyklistická sezóna už byla na svém vrcholu a já si začal pohrávat s myšlenkou, že vyměním svůj 6 let starý karbonový pevňák za něco trochu…
Zobrazit příspěvekRádi bychom vám představili novinku v naší sadě testovacích sedel. Nejedná se o žádné obyčejné sedlo, ale o jeden z nejvyšších modelů v…
Zobrazit příspěvekKvalita prověřená časem
Pouze ověřené produkty
Poradíme vám s výběrem
V zázemí dvou prodejen
Po - Pá: 9:00 až 17:30 hod.
Odpovíme do 24 hodin
Proč je výhodné vytvořit si u nás účet?
To se stane i těm nejlepším. Vložte svou e-mailovou adresu, kterou používáte na Koloshop.cz, a my Vám na ni pošleme odkaz pro vytvoření nového hesla.
Na email jsme odeslali potvrzovací email.
Otevřete jej, klikněte na potvrzovací odkaz a můžete jít nakupovat.
zákaznická podpora
+420 417 532 677Po - Pá: 9:00 až 17:30 hod.
info@koloshop.czOdpovíme do 24 hodin
v pracovní době
Pro zjištění stavu objednávky se přihlašte do svého profilu, nebo vyplňte tento formulář