Milujete zimu jako my? Jste fandové zimních sportů a potřebujete na všechny sporty vybavení? Nabízíme pohodlný způsob…
Poskytujeme zimní servis na profesionálních servisních strojích švýcarské značky MONTANA. Servisujeme lyžařské a…
Silniční kola jsou vhodná pro jezdce, kteří milují rychlost na pevném povrchu. Prostě klasika.
Ideální parťák na zpevněné cesty i do terénu. Gravel biky jsou definicí pro univerzálnost. Zažijete na nich rychlost…
Trekingová kola jsou určena na zpevněný povrch a do lehkého terénu. Ať už se chystáte na rodinný výlet s dětmi po…
Máme kola pro malé i velké akrobaty, freestyle jezdce všech disciplín - Street, Park, Dirt. Modely jsou osazeny…
Bazarová kola všech značek, typů a velikostí. Všechna kola prochází důkladnou servisní prohlídkou. Kolo vyčistíme,…
Kvalitní koloběžka potěší malé děti, stejně jako mládež nebo dospělé uživatele.
Celoodpružená elektrokola jsou tím nejlepším, co v elektrokolech lze najít. Velké odpružení tlumiče a přední vidlice…
Horská elektrokola jsou pomocníky v kopcích a na nezpevněných cestách. Jejich největší výhodou je kvalitně odpružená…
Trekingová, krosová a městská elektrokola řadíme do jedné kategorie. Primárně jsou určena na silnici či zpevněný povrch…
Silniční elektrokola si berou z elektrokol i silniční cyklistiky to nejlepší. Geometrii, aerodynamiku a lehkost. Z…
Gravel třída elektrokol patří mezi to nejnovější, co v kategorii elektrokol nalezneme. Elektro štěrkolety se pyšní…
Dětská elektrokola vynikají menšími koly, nejčastěji 24" a 26". Jsou určené pro děti i osoby menšího vzrůstu do výšky…
V této sekci naleznete modely jízdních kol z "druhé ruky". Naše bazarová kola jsou vždy 100 % funkční a po kompletním…
Půjčovna elektrokol má dva hlavní cíle. Umožnit vám výpůjčku elektrokola na dovolenou či výlety a poskytnout náhradu k…
Napínáky a vodítka řetězu všech možných tvarů a uchycení od obyčejných po sofistikovanější. Nechybí ani nárazníky…
Pevné vidlice jsou doménou silničních, gravel, cyklokrosových a některých fitness nebo dětských kol.
Zadní tlumiče na kolo se starají nejen o pohodlí při jízdě, ale významně ovlivňují plynulost pohybu těžkým terénem.…
Kategorie obsahuje modely určené pro MTB a další terénní disciplíny. Tretry, mnohdy gumové, mají na podrážce výstupky…
Volné MTB tretry jsou navrženy na krátké a intenzivní jízdy v náročném terénu a využijí je především jezdci, kteří…
Pokud je vaším hobby hltání silničních kilometrů, potřebujete silniční tretry. Na podrážce nenajdete žádné výstupky a…
Do práce, na pódium pro medaili nebo na běžné nošení. Vždy zaručeně stylové kousky z prémiových materiálů a s…
Pevné boty z odolných materiálů, ve kterých se nemusíte bát vyrazit na horský výšlap nebo do lesa na houby. Kvalitní…
Přípravným tréninkem pro téměř všechny sporty je bezesporu běh. Ať už pro zábavu, nebo ke zvýšení výkonu - vždy se vám…
Přípravným tréninkem pro téměř všechny sporty je bezesporu běh. Ať už pro zábavu, nebo ke zvýšení výkonu - vždy se vám…
Skialpové boty jsou speciální druh lyžařských bot, které jsou designovány tak, aby byly co nejlehčí a nejpohodlnější.…
Běžkařské boty jsou speciální vysoce kvalitní boty navržené pro běžkaře. Jsou vyrobeny z kvalitních materiálů, aby byly…
Sjezdové boty se používají ke sjezdovému lyžování. Jsou vyrobeny z odolného materiálu, jako je například plast nebo…
V příslušenství naleznete převážně vložky do bot, které vám pomohou k příjemnější chůzi a jiné aktivitě. Naleznete zde…
Ať je léto nebo zima, dodržovat pitný režim se vyplatí. Pro cyklisty v zátěži to platí dvojnásob. Pravidelným pitím…
Regenerace znamená doplnění tekutin a zásob energie, obnovu hladiny minerálních látek a opravu poškozené svalové tkáně…
Můžete mít sebelepší přehazovačku a řazení nebo mechanické brzdy, ale pokud nemáte v pořádku bowdeny s hladkým…
Ocelová řadící i brzdová lanka s broušenou nebo speciální teflonovou úpravou se všemi typy koncovek pro horské i…
Koncovky pro řadící bowdeny s průměrem 4 mm i pro brzdové s průměrem 5 mm. Najdete zde také prachovky a koncovky s…
Po - Pá: 9:00 až 17:30 hod.
Odpovíme do 24 hodin
Jak jsme slíbili, tak činíme. Ve dnech 19. - 22. 7. 2018 se v německém Heidelbergu odehrála s názvem CSG (Cycling Sports Group) Summer Camp, věnovaná představení novinek pro rok 2019. Do portfolia skupiny patří mimo dalších, především značky Cannondale a GT. A to byly také dva hlavní důvody, proč jsme se do Německa vydali. Prohlédnout si, na čem se bude příští rok jezdit.
Spousta novinek, jako třeba zcela nový silniční Cannondale SystemSix, byly představeny veřejnosti ještě před samotným campem. O spoustě novinek jsme jako obchodníci věděli a na campu si je mohli poprvé prohlédnout. A objevily se na místě i modely, o kterých jsme do té doby nevěděli ani my a byly příjemným překvapením. Zmíním třeba Synapse NEO, o kterém budu psát níže.
V době konání akce, bylo ještě kolem 10 modelů pod embargem, ze kterého jsou postupně uvolňovány. Posledním z nich - 31.7.- je právě Cannondale Synapse NEO. O co se jedná? Silniční kolo, postavené na osvědčené geometrii a technologiích silničního stroje Cannondale Synapse, doplněné o 250W motor a 500Wh baterii z dílny BOSCH. Těmito prvky jsou shodně osazeny všechny 4 modely z řady Synapse NEO, které se pak liší pouze další výbavou. Modely 1, 2 a 3 jsou typická silniční kola, model SE - Special Edition, je jak už jsme zvyklí z předchozích let, nalazen více do terénu. Širší ráfky, silnější pláště, převodová sada 1x11, konkrétně Sram Apex.
A teď už subjektivní dojmy. Synapse NEO bylo jedním z kol, které byly v hojném počtu připravené i k testování. Abychom kol zvládli vyzkoušet co nejvíce, na každou vyjížďku jsme vždy brali více různých modelů. Na silniční vyjížďku padla volba na SystemSix v nejvyšším osazení Dura-Ace Di2, označovaným jako nejrychlejší kolo současnosti, které si vybral kolega Michal Trunec, kterého znáte z teplické prodejny a také náš kamarád Ondra, který se k nám na stejném kole připojil. A já, jelikož jsou mojí doménou spíše horská kola a natáčení kilometrů nemám tak v oblibě, zvolil právě Synapse NEO, od kterého jsem sliboval vymazání rozdílu ve formě mezi námi třemi.
Hned nad město se tyčí příjemný 570 n.m. vysoký kopec Königstuhl, na který se jako had táhnou poměrně strmě stoupající serpentýny. Jak jsme se začali blížit ke stoupání, potutleně jsem se začal usmívat pod vousy a palec na tlačítku plus pro regulaci pomoci elektromotoru mě začínal pěkně svrbět. Sotva se úhel silnice změnil, 3x jsem ho rychle stiskl, na info displeji se rozsvítil nápis turbo a bylo jasné, že se s klukama uvidíme až nahoře. Nebo až já budu chtít. Na kole se dá opravdu naprosto konstantně udržovat maximální rychlost daná omezovačem 25km/h. Díky silničním plášťům, tuhému rámu a ráfkům jde kolo velice ochotně za každým šlápnutím a když se k tomu přidá 250W elektrické síly, kolo jede opravdu s lehkostí.
Po cca 5 km stoupání jsme se vyhoupli na vrchol, pokochali se rozhledy a čekal nás stejně dlouhý sjezd do údolí. Tady se ukazuje první drobné úskalí všech elektrokol a to je jejich vyšší hmotnost. Pro lovce maximálních rychlostí je to výhoda, ale pro brzdy, přestože bylo kolo osazeno nejvyšší konfigurací Dura-Ace s chlazenými deskami, to bylo trochu trápení a při dobržďování do zatáček se občas ozvaly nepříjemné zvuky. Berme ale v potaz, že kolo bylo už měsíc v ostrém provozu a každý mu dával opravdu zabrat.
Když jsme si užili sjezdu, začala se silnice podél vody postupně narovnávat a čekalo nás zhruba 25 zcela rovných kilometrů, které se táhly zpět do Heidelbergu. A to byl ten okamžik, na který se celou dobu těšili kluci. Nasadili si svoje víkendové tempo 35-37 km/h a já byl v koncích. Jak jsem psal výše - všechna elektrokola mají zákonem danou maximální rychlost 25 km/h a jakmile této rychlosti dosáhnete, motor nemilosrdně bez varování okamžitě vypíná a vy jste odkázání jen na sílu svých nohou. Přičtěte si k tomu cca 3x vyšší hmotnost kola, než byla hmotnost SystemSixů mých spolujezdců a je o zábavu postaráno. Přesto musím říct, že chuť kola jet dopředu s vypnutým pohonem mile překvapila. Sice jsem se zapotil, ale nečinilo mi větší problém se kluků udržet a nijak kvůli mně nemuseli zpomalovat. Oproti elektro endurům a horským kolům s těžkými širokými plášti mi přišlo připojování a odpojování motoru plynulejší a příjemnější. Je to hodně dáno tím, že kolo jede hodně příjemně i bez motoru.
Co říct závěrem? I když je mi jasné, že se svět cyklistů v případě elektro silničních kol rozdělí na dva tábory ještě důkladněji, než tomu bylo dosud. Pro mě je to rozhodně opodstatněný kousek. Z vlastní zkušenosti z jednoho víkendu - i já, jako nesilničář, jsem se mohl jet projet s kamarády kolegy na sice kratší, ale ne nejjednodušší projížďku a druhý den jsem mohl chodit. Chcete jezdit na kole s manželkou, či přítelkyní, ale rozčiluje Vás čekání? Ideální varianta. Vzhledem ke zpracování a nízkému odporu je maximální dojezd uváděný kolem 200 km. Vrcholový sportovec, nebo jenom vášnivý cyklista, který se chce po těžším zranění vrátit do sedla? Co je lepší, než si nechat trochu pomoct a výkonu motoru ubírat až podle vlastních pocitů. V podstatě se jedná o rehabilitační pomůcku :).
Rádi bychom vám představili novinku v naší sadě testovacích sedel. Nejedná se o žádné obyčejné sedlo, ale o jeden z nejvyšších modelů v…
Zobrazit příspěvekPo dlouhé době jsme se vydali k moři na podzim, trošku si prodloužit léto a objevit nová místa, lokalita padla na chorvatskou Istrii,…
Zobrazit příspěvekCyklistická sezóna již byla v plném proudu a já se teprve začal rozhlížet po novém kole. Jasnou volbou pro mě byl gravel, kterému jsem na…
Zobrazit příspěvekPo covidové pauze jsem se nechal přemluvit do účasti na 39. ročníku silničního závodu Šluknovským výběžkem Tour de Zeleňák. Tento rok se…
Zobrazit příspěvekKvalita prověřená časem
Pouze ověřené produkty
Poradíme vám s výběrem
V zázemí dvou prodejen
Po - Pá: 9:00 až 17:30 hod.
Odpovíme do 24 hodin
Proč je výhodné vytvořit si u nás účet?
To se stane i těm nejlepším. Vložte svou e-mailovou adresu, kterou používáte na Koloshop.cz, a my Vám na ni pošleme odkaz pro vytvoření nového hesla.
Na email jsme odeslali potvrzovací email.
Otevřete jej, klikněte na potvrzovací odkaz a můžete jít nakupovat.
zákaznická podpora
+420 417 532 677Po - Pá: 9:00 až 17:30 hod.
info@koloshop.czOdpovíme do 24 hodin
v pracovní době
Pro zjištění stavu objednávky se přihlašte do svého profilu, nebo vyplňte tento formulář