Ráfky 28 DT Swiss
Pro výběr ráfku je důležitý jeho průměr, šířka a profil. Konstrukce a šířka ráfku má významný vliv na torzní tuhost kola. Z tohoto důvodu se poslední dobou ráfky především horských, ale i silničních nebo gravel kol rozšiřují. Dovolují to nové lehčí konstrukce a materiály. V této kategorii naleznete ráfky pro silniční a gravel kola s kotoučovými i ráfkovými brzdami.
Silniční ráfek pro klasické ráfkové brzdy, vnitřní šířka 18mm, 32, 28, 24 a 20 děr, hmotnost 450g.
Ráfek pro gravel, cyklokros, adventure, pro kotoučové brzdy, 24, 28, 32 děr, výška 23 mm, hmotnost 450 g.
Ráfek pro silniční, gravel a cyklokrosová kola, pro kotoučové brzdy, 28 děr, výška 23 mm, hmotnost 495 g.
Ráfek pro silniční, gravel a cyklokrosová kola, pro kotoučové brzdy, 32 děr, výška 23 mm, hmotnost 495 g.
Ráfek pro gravel, cyklokros, adventure, pro kotoučové brzdy, 28 děr, výška 32 mm, hmotnost 490 g.
Ráfek pro silniční, gravel a cyklokrosová kola, pro kotoučové brzdy, 24 děr, výška 23 mm, hmotnost 495 g.
Ráfek pro gravel, cyklokros, adventure, pro kotoučové brzdy, 28 děr, výška 32 mm, hmotnost 490 g.
Ráfek pro gravel, cyklokros, adventure, pro kotoučové brzdy, 24 děr, výška 32 mm, hmotnost 490 g.
Ráfek pro gravel, cyklokros, adventure, pro kotoučové brzdy, 24 děr, výška 32 mm, hmotnost 520 g.
Odolný silniční ráfek, výška 32 mm, nosnost až 130 kg, vnitřní šířka 18 mm, 20, 24, 28, 32 děr, hmotnost 530 g.
Hliníkový ráfek pro silniční a gravel kola v asymetrickém provedení, ideální pro zadní kolo s broušenou brzdnou plochou v provedení na 28 děr
Hliníkový ráfek pro silniční a gravel kola s broušenou brzdnou plochou v provedení na 28 děr
Silniční ráfek pro kotoučové brzdy, vnitřní šířka 18mm, 32, 28 a 24 děr, hmotnost 450g.